FANDOM

EPIII RotS poster

Star Wars Episodio III: A Vinganza dos Sith é cronoloxicamente o terceiro episodio da serie A Guerra das Galaxias e o sexto en orde de lanzamento. Foi lanzado o 2005, 28 anos despois da primeira película, Unha Nova Esperanza.

A película transcorre tres anos máis tarde do inicio das guerras clon. Os cabaleiros Jedis esténdense por toda a galaxia cun enorme exército de clons na guerra contra os separatistas. O Consello jedi envía o mestre Obi-Wan Kenobi a eliminar o xeneral Grievous, líder do exército separatista. Mentres o mestre Anakin Skywalker, separado de Obi-Wan, crece preto de Palpatine, o chanceler da República Galáctica e descoñecido para o público Lord Sith. A súa profunda amizade pon en perigo a Orde Jedi, a República e o mesmo Anakin, que acaba sucumbindo á beira escuro da forza para converterse en Darth Vader. Este feito cambia o destino da galaxia por sempre.

Lucas empezou a escribir o guion da película antes non empezase a produción do Ataque dos Clons. A rodaxe, que tivo lugar principalmente en Australia, coa adición de certas escenas en Tailandia e Italia, durou tres meses. A súa estrea foi o 19 de maio do 2005 e recibiu críticas xeralmente positivas por parte dos críticos, especialmente en contraste coas dúas preqüeles anteriores.

Bateu varias marcas de despacho de billetes durante a primeira semana e chegou a recadar até 848 millóns de dólares en todo o mundo, é a segunda película máis taquillera da saga de Star Wars (sen axustar a inflación). Foi a película máis taquillera do 2005 nos Estados Unidos e a segunda en todo o mundo, por detrás de Harry Potter e o cáliz de lume. Até o 2013, é a 33a película máis taquillera de todos os tempos. O 2012, despois da adquisición de Lucasfilm por The Walt Disney Company, foi anunciada a secuela da triloxía de Star Wars. O episodio VII está previsto para o lanzamento o 2015.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou