FANDOM

Anakin Skywalker foi un lexendario Cabaleiro Jedi humano, que serviu á República Galáctica durante os últimos días desta, e posteriormente convertiuse no Lord Sith Darth Vader. Era o fillo de Shmi Skywalker. Durante a súa vida adulta, convertiuse no esposo secreto da Senadora Padmé Amidala de Naboo, e o pai dos lexendarios Jedi Luke Skywalker e Leia Organa Solo. Tamén foi o avó de Ben Skywalker, Jaina, Jacen, e Anakin Solo. Foi o tataravó de Allana, e antepasado de Nat, Kol, e Cade Skywalker.

Aínda que se ben se convertiría posteriormente nun dos individuos máis importantes da Galaxia, Skywalker provén de oríxes sumamente humildes. Pasou os primeiros días da súa vida en Tatooine, como un escravo, ao igual que a súa nai. No ano 32 ABY, Skywalker coñeceu ao Mestre Jedi Qui-Gon Jinn. Tras obter a súa liberdade, asegurada por Jinn nunha aposta, e tras gañar a Carreira do día de Boonta, Jinn levouse a Skywalker lonxe de Tatooine para comenzar a entrenalo como Jedi, aínda que deixaron a Shmi Skywalker no planeta, algo do que sempre se lamentou o seu fillo. Skywalker formou parte importante da Batalla de Naboo, destruíndo a Estación de Control de Androides, abordo dun Caza estelar N-1, a pesar da súa corta idade nese tempo. Pouco despois, uniuse á Orde Jedi, convirtíndose en padawan de Obi-Wan Kenobi. Skywalker foi creído ser O Elexido, da profecía dos Jedi, un individuo extremadamente poderoso, que iba a traer equilibrio á Forza, destruíndo á secta Sith, e esa foi a maneira pola cal o Alto Consello Jedi o aceptou en entrenamento, a pesar das normas ditadas no Código Jedi.

Notas

  1. Keeper of the Holocron's Blog - Nacementos Importantes
  2. No The New Essential Chronology, di que Anakin naceu en Tatooine. Sen embargo o guión de grabación para A Ameaza Pantasma incúe un diálogo onde Anakin esclarece que chegou ao planeta á idade de tres (que sería cerca de 39 ABY).
  3. Star Wars Episodio VI: O Retorno do Jedi
  4. A Databank mencionou a altura oficial de Anakin Skywalker como 1.85 metros, pero a nova [[Encyclopedia (StarWars.com)|]] a anulado esto ao mencionalo como 1.88 metros. O actor que o interpretou, Hayden Christensen, é 1.87 metros de alto.
  5. x15px Darth Vader no Databank (contenido actualmente obsoleto; links dos backups 1 2 en Archive.org)
  6. Star Wars: Head-to-Head Tag Teams
Noutras linguas

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou