FANDOM

Jyn Erso foi unha muller soldado de raza humana, quén foi encontrada pola Alianza para Restaurar a República durante a Guerra Civil Galáctica. Ela foi asignada por Mon Mothma, chanceler da Alianza Rebelde, nunha misión cuxo obxectivo sería o robo dos planos da Estrela da Morte.

Biografía

Jyn Erso é un membro da Alianza Rebelde activa inmediatamente antes da Batalla de Yavin. Foi un elemento clave na captura dos planos da primeira Estrela da Morte durante os eventos descritos en Star Wars: Rogue One.

En Yavin IV, Mon Mothma, líder da Alianza Rebelde, asignalle unha misión especial: localizar unha nova e poderosa arma Imperial, entón en desenrrolo, e averiguar cómo podería ser destruída. Antes da Batalla de Yavin, e en sucesos aínda por confirmar, foi capturada, levada baixo custodia e acusada de cometer os seguintes delitos:

  • Falsificación de documentos imperiais
  • Posesión de propiedade robada
  • Asalto agravado
  • Resistencia ao arresto.

Ela é competente no combate corpo a corpo, empuñando un arma tonfa contra soldados de asalto imperiais. Tamén mostrouse idónea no uso do rifle de asalto BlasTech E-11, entre outras habilidades.

Descripción

Jyn Erso é unha humana de sexo feminino, rapaza, de cabelo escuro e ollos cor abelá. Representase nunha variedade de vestimentas, e en ocasións portou un blaster que colgaba a baixa altura sobre o cadril dereito.

Jyn Erso é representado pola actriz Felicity Jones.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou