FANDOM

EPII AotC poster

Star Wars Episodio II: O Ataque dos Clons é unha película de ciencia-ficción do ano 2002 dirixida por George Lucas e escrita por el mesmo e Jonathan Jalas. É a quinta entrega da saga A Guerra das Galaxias e a segunda en orde cronolóxica.

A repartición principal está formada por Ewan McGregor, Hayden Christensen, Natalie Portman, Samuel L. Jackson, Christopher Le, Ian McDiarmid, Temuera Morrison, Frank Oz, Anthony Daniels e Kenny Baker. A rodaxe empezou a mediados do 2000, nos estudos de 20th Century Fox, en Australia. Os exteriores son do Palacio Real de Caserta e os xardíns do lago de Como, os dous en Italia, así como do deserto de Tunes e a praza de España de Sevilla. Foi a primeira película que se rodou completamente con cámara dixital de alta definición (24 fotogramas por segundo). Os efectos especiais foron a cargo de Industrial Lixeiro & Magic, empresa fundada por Lucas durante a produción do primeiro libremente da saga, Unha Nova Esperanza.

A trama desenvólvese dez anos despois dos sucesos ocorridos na película anterior, A Ameaza Pantasma. Despois da batalla de Naboo, a galaxia atópase en perigo dunha guerra civil. Baixo a dirección dun Jedi renegado que se fai dicir conde Dooku, moitos sistemas estelares ameazan coa secesión da República Galáctica. Despois de varios intentos de asasinato da senadora Padmé Amidala, a anterior raíña de Naboo, o padawan Anakin Skywalker é asignado para protexela, mentres que o seu mestre, Obi-Wan Kenobi, encárgase de investigar quen está detrás estes intentos.

Foi estreada o 16 de maio do 2002 nos Estados Unidos e recibiu comentarios desiguais por parte da crítica cinematográfica. Cun orzamento de 115 millóns de dólares, conseguiu recadar 649398328 dólares aos despachos de billetes de todo o mundo e situouse como a cuarta película da saga con máis recadación.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou