FANDOM

EpV

Star Wars episodio V: O Imperio Contraataca é unha película de ciencia-ficción que se estreou o 21 de maio do 1980, que foi dirixida por Irvin Kershner, baseado no guión de George Lucas (quen tamén estaba como produtor executivo) e escrita por Leigh Brackett e Lawrence Kasdan. É unha do seis películas da saga de Star Wars, a segunda que se rodou e a quinta segundo a cronoloxía interna.

Os acontecementos da película transcorren tres anos máis tarde que os da película orixinal. O Imperio Galáctico, baixo o mando do malvado Darth Vader, vai en busca de Luke Skywalker e o resto da Alianza Rebelde. Mentres Vader está a perseguir a pequena banda de Luke (Han Solo, Leia Organa e outros), Luke estuda a Forza baixo as ordes do mestre Jedi Yoda. Cando Vader captura os amigos de Luke, pero, este vese obrigado a parar a súa aprendizaxe para ir salvalos.

Despois dunha complicada produción, O Imperio Contraataca foi estreada o 21 de maio do 1980. Ao principio recibiu críticas mixtas, a pesar de que desde a súa estrea foi gañando puntos até acontecer a máis aclamada da saga pola crítica e unha das películas máis altamente cualificadas de todos os tempos. A película recadou máis de 538 millóns de dólares en todo o mundo entre a súa estrea orixinal e as múltiples reedicións. Se se ten en conta o ajustamiento debido á inflación, trátase da duodécima película máis taquillera dos Estados Unidos e Canadá de todos os tempos até o ano 2012.

O 2010, a película foi seleccionada pola súa preservación pola National Filme Registry na Biblioteca do Congreso dos Estados Unidos, posto que se considerou significativa culturalmente, historicamente e estética.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou