FANDOM

ReturnOfTheJediPoster1983

Star Wars Episodio VI: O Retorno do Jedi é unha película de ciencia-ficción de 1983 que foi dirixida por Richard Marquand, baseado no guión de George Lucas e Lawrence Kasdan e con Lucas como produtor executivo. Cronoloxicamente é a sexta película da saga A Guerra das Galaxias, a terceira a ser realizada e a primeira a usar THX.

O filme desenvólvese aproximadamente un ano despois dos sucesos de O Imperio Contraataca. O malvado Imperio Galáctico baixo as ordes do emperador Palpatine, está a construír unha segunda Estrela da Morte co obxectivo de aplacar a Alianza Rebelde. Mentres Palpatine supervisa os estadios finais da construción da estación a Alianza Rebelde, envía un ataque coa intención de destruíla. Mentres tanto, Luke Skywalker, un líder rebelde e mestre Jedi, loita para sacar ao lado escuro Darth Vader, o seu pai.

David Lynch e David Cronenberg foron considerados para dirixir o proxecto antes de escoller a Marquand. O equipo de produción baseouse na storyboard de Lucas durante a preproducción. Mentres se escribía o guión, Lucas, Kasdan, Marquand e o produtor Howard Kazanjian estiveron dúas semanas discutindo ideas para desenvolvelo. A rodaxe tivo lugar en Inglaterra, California e Arizona de xaneiro en marzo de 1982; Lucas manexou a segunda parte do traballo. A produción da película realizouse con gran segredo para evitar a especulación de prezos e denominárona «a Colleita azul».

A película estreouse o 25 de maio do 1983 e recibiu criticas xeralmente positivas. Tivo uns ingresos de 475 millóns de dólares en todo o mundo. Realizáronse varios vídeos caseiros, producións teatrais e revisións da película desde a súa estrea. É a última película da triloxía orixinal. A saga Star Wars continúa con A Ameaza Pantasma, a primeira da triloxía preqüela. A secuela, un episodio VII foi anunciado o 30 de outubro do 2012 e está prevista a súa estrea o 2015.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou